domingo, 25 de noviembre de 2007

Cap d'any

Misters, que hem de fer per cap d'any?


L'any s'acaba i cada any ens gastem un paston a la fonda de sa mare i son pare! Si sumen tot el que ens gastarem aquest any, pensant als 85 euros de l'any passat i que serem pel pal baix uns 16: 1530 eurazos, amb aquest  dineral podem fer moltes coses.
I quina manera mes excepcional de començar l'any que fundant la nostra societat!

Si aquesta idea no rutlla sempre podem buscar alguna cosa que com a míim ens hi entri el sopar...

Jo començare a buscar propostes, ke men dieu!

Feu propostes, aquest es un bon foro de discusió i no els frets vestuaris de la lliga Afusa ;)

Ki no proposi ke no raji!

Besus i abraçades!

5 comentarios:

rosa mari salmeron pallares dijo...

Eis Soc la Rosa MAri. Ahir em vas donar d'alta i avui ja faig el primer comentari. jeje.. Estic totalment d'acord amb tu . Ja hem annat varis anys a la Fonda. Podriem fer una Festa alternativa on tothom portés als seus amics. Pero es clar, ens hem d'assegurar gent perque sino a ultima hora el personal començarà a dir que passa o que no pot venir i ens quedarem 4 penjats. Avere que hi diu la gent. Adeu !!!!

XAvi dijo...

Pos per solucionar el tema es tracta de fer pagar una entrada anticipada i listos, jo dissenyo la entrada.

Mark dijo...

Pues realment jo prefereixo anar a la fonda perque d'aquesta manera et trobes molta gent que normalment no trobes i és agradable tornar-te a trobar. Una altra cosa és fer un sopar on hi siguem tots, però aixó és difícil perque molts de nosaltres (i no m'inclueixo) sopem amb les families.

panades dijo...

A la fonda hi ha purria.

Juan dijo...

Totalment d'acord amb la festa alternativa.

Jo proposo envair la casa del Iago a la Vall de Bianya. (ojo con los mossos)

Salut!!!